Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 100 € a máte dopravu ZADARMO
  1. Úvod
  2. Reklamačný poriadok
Blog
Ústna sprcha – užitočný pomocník pre dosiahnutie zdravých zubov a ďasien (prvé zoznámenie)
30.03.2023
Ústna sprcha – užitočný pomocník pre dosiahnutie zdravých zubov a ďasien (prvé zoznámenie)
Počuli ste už o ústnej sprche? Pripravíme vam niekoľko článkov vďaka ktorým Vás podrobne s týmto veľmi účinným pomocníkom zoznámime čítať celé
6 tipov ako sa správne starať o elektronickú zubnú kefku
21.03.2023
6 tipov ako sa správne starať o elektronickú zubnú kefku
Zvyšky pasty, správne nabíjanie, vodný kameň, baktérie a mnoho ďalších okolností, ktorým je vystavená Vaša elktronická zubná kefka. Ak chcete aby vám ... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

Ústne zdravie

     Zdravie ústnej dutiny je veľmi dôležite pre zdravie celého organizmu. Vedeli ste, že vaša dutina je spojená s celkovým zdravím vášho tela?

     Ak chcete chrániť svoje ústne zdravie, venujte denne dostatok času zubnej hygiene. Čistite si zuby aspoň 2x denne správnou zubnou kefkou spolu so zubnou pastou. Používajte vhodné medzizubné kefky a zubné nite pre dočistenie medzizubných priestorov, ktoré bežnou kefkou nevyčistíte. Použivajte ich 1x denne  a to večer, ešte pred klasickou kefkou. Poradie používania má význam, aby do už vyčistených medzizubných priestorov sa dostala aj zubná pasta. Dobrým nadštandardom je ústna voda, ktorú môžete použiť aj počas dňa. Jedzte zdravo a obmedzte jedlá a nápoje s vysokým obsahom jednoduchých cukrov. Vymieňajte si kefku aspoň každé 3 mesiace/ak je opotrebovaná/po chorobe. Pravidelne absolvujte preventívnu prehliadku 1x ročne u svojho stomatológa. Akonáhle sa objavia problémy spojené s ústnym zdravím, kontaktujte zubného lekára alebo dentálnu hygieničku alebo si pomôžte liečivými preparátmi ako sú zubné pasty, ústne vody, či gély... všetko podľa akútnosti. 

Starostlivosť o vaše zuby a ďasná je investíciou do vášho celkového zdravia. Oplatí sa to. 

Reklamačný poriadok

  1. Práva z vadného plnenia pri prevzatí a v záručnej lehote (ďalej len „reklamácia“) uplatňuje kupujúci u predávajúceho na adrese jeho prevádzky B2B Slovakia, s.r.o.., Družby 71/76,98701 Poltár, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na sortiment predávaného tovaru. Ak je však v potvrdení podľa čl. 7.8 obchodných podmienok uvedená iná osoba určená na opravu, ktorá je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližším, uplatní kupujúci právo na opravu u toho, kto je určený na prevedenie opravy. Osoba takto určená na opravu uskutoční opravu v lehote na vybavenie reklamácie podľa týchto obchodných podmienok, keď kupujúci má zhodné práva, ako keby bola reklamácia uplatňovaná priamo u predávajúceho.
  2. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje; a ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o uskutočnení opravy a dobe jej trvania, poprípade písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
  3. Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu tovaru na odborné posúdenie vady. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci so spotrebiteľom nedohodne na dlhšej lehote. Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
  4. Kupujúci hradí náklady spojené s odovzdaním tovaru predávajúcemu na účely reklamácie, a to v prípade, keď tovar nemôže byť odovzdaný kvôli svojej povahe obvyklou poštovou cestou. Po vybavení reklamácie má kupujúci právo na bezplatné odovzdanie tovaru v mieste, kde reklamáciu uplatnil (v zásade teda v mieste prevádzky predávajúceho). Pokiaľ bude kupujúci žiadať zaslanie tovaru na iné miesto, ponesie kupujúci všetky náklady spojené so zaslaním tovaru v prípadoch, keď nebude reklamácia oprávnená. Ak je vadné plnenie podstatným porušením zmluvy, má kupujúci právo
    1. na odstránenie vady dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci,
    2. na odstránenie vady opravou veci,
    3. na primeranú zľavu z kúpnej ceny
    4. na odstúpenie od zmluvy.
  5. Kupujúci oznámi predávajúcemu, aké právo si zvolil pri oznámení vady, alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Uskutočnenú voľbu nemôže kupujúci zmeniť bez súhlasu predávajúceho; to neplatí, ak kupujúci žiada opravu vady, ktorá sa ukáže ako neopraviteľná. Ak predávajúci neodstráni vadu v primeranej lehote alebo ak kupujúcemu oznámi, že vadu neodstráni, môže kupujúci požadovať namiesto odstránenia vady primeranú zľavu z kúpnej ceny, alebo môže od zmluvy odstúpiť. Ak si kupujúci nezvolí svoje právo včas, má práva ako pri vadnom plnení, ktoré má povahu nepodstatného porušenia zmluvy.
  6. Ak je vadné plnenie nepodstatným porušením zmluvy, kupujúci má právo na odstránenie vady, alebo na primeranú zľavu z kúpnej ceny.
  7. Pokiaľ kupujúci neuplatní právo na zľavu z kúpnej ceny alebo neodstúpi od zmluvy, môže predávajúci dodať to, čo chýba, alebo odstrániť právnu vadu. Iné vady môže predávajúci odstrániť podľa svojej voľby opravou veci alebo dodaním novej veci; voľba nesmie kupujúcemu spôsobiť neprimerané náklady.
  8. Ak predávajúci neodstráni vadu veci včas alebo vadu veci odmietne odstrániť, môže kupujúci požadovať zľavu z kúpnej ceny, alebo môže od zmluvy odstúpiť. Uskutočnenú voľbu nemôže kupujúci zmeniť bez súhlasu predávajúceho.
  9. Ak je plnenie vadné, kupujúci môže požadovať i dodanie novej veci bez vád, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané, ale pokiaľ sa vada týka len súčasti veci, môže kupujúci požadovať len výmenu súčasti; ak to nie je možné, môže odstúpiť od zmluvy. Ak je to však vzhľadom k povahe vady neúmerné, predovšetkým, ak je možné vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady.
  10. Právo na dodanie novej veci, alebo výmenu súčasti má kupujúci i v prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vad. V takom prípade má kupujúci i právo od zmluvy odstúpiť.
  11. Ak kupujúci neodstúpi od zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže požadovať primeranú zľavu. Kupujúci má právo na primeranú zľavu i v prípade, že mu predávajúci nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, a to tiež i v prípade, že predávajúci nedojedná nápravu v primeranej dobe alebo že by dojednanie nápravy spotrebiteľovi spôsobilo značné obtiaže.
  12. Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady môže upraviť reklamačný poriadok predávajúceho.
  13. Právo z vadného plnenia kupujúcemu nenáleží, pokiaľ kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo pokiaľ kupujúci vadu sám spôsobil.
  14. Ak má vec vadu, z ktorej je predávajúci zaviazaný, a ak ide o vec predávanú za nižšiu cenu alebo o vec použitú, má kupujúci namiesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu.

Novinky z nášho blogu

Ústna sprcha – užitočný pomocník pre dosiahnutie zdravých zubov a ďasien (prvé zoznámenie)
30.03.2023
Ústna sprcha – užitočný pomocník pre dosiahnutie zdravých zubov a ďasien (prvé zoznámenie)
Počuli ste už o ústnej sprche? Pripravíme vam niekoľko článkov vďaka ktorým Vás podrobne s týmto veľmi účinným pomocníkom zoznámime čítať celé
6 tipov ako sa správne starať o elektronickú zubnú kefku
21.03.2023
6 tipov ako sa správne starať o elektronickú zubnú kefku
Zvyšky pasty, správne nabíjanie, vodný kameň, baktérie a mnoho ďalších okolností, ktorým je vystavená Vaša elktronická zubná kefka. Ak chcete aby vám ... čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Kde nás nájdete

Kontakty
Petra
Petra
(Po-Pia, 8-16 hod.)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk