Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 100 € a máte dopravu ZADARMO
  1. Úvod
  2. Obchodné podmienky
Blog
Ústna sprcha – užitočný pomocník pre dosiahnutie zdravých zubov a ďasien (prvé zoznámenie)
30.03.2023
Ústna sprcha – užitočný pomocník pre dosiahnutie zdravých zubov a ďasien (prvé zoznámenie)
Počuli ste už o ústnej sprche? Pripravíme vam niekoľko článkov vďaka ktorým Vás podrobne s týmto veľmi účinným pomocníkom zoznámime čítať celé
6 tipov ako sa správne starať o elektronickú zubnú kefku
21.03.2023
6 tipov ako sa správne starať o elektronickú zubnú kefku
Zvyšky pasty, správne nabíjanie, vodný kameň, baktérie a mnoho ďalších okolností, ktorým je vystavená Vaša elktronická zubná kefka. Ak chcete aby vám ... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

Ústne zdravie

     Zdravie ústnej dutiny je veľmi dôležite pre zdravie celého organizmu. Vedeli ste, že vaša dutina je spojená s celkovým zdravím vášho tela?

     Ak chcete chrániť svoje ústne zdravie, venujte denne dostatok času zubnej hygiene. Čistite si zuby aspoň 2x denne správnou zubnou kefkou spolu so zubnou pastou. Používajte vhodné medzizubné kefky a zubné nite pre dočistenie medzizubných priestorov, ktoré bežnou kefkou nevyčistíte. Použivajte ich 1x denne  a to večer, ešte pred klasickou kefkou. Poradie používania má význam, aby do už vyčistených medzizubných priestorov sa dostala aj zubná pasta. Dobrým nadštandardom je ústna voda, ktorú môžete použiť aj počas dňa. Jedzte zdravo a obmedzte jedlá a nápoje s vysokým obsahom jednoduchých cukrov. Vymieňajte si kefku aspoň každé 3 mesiace/ak je opotrebovaná/po chorobe. Pravidelne absolvujte preventívnu prehliadku 1x ročne u svojho stomatológa. Akonáhle sa objavia problémy spojené s ústnym zdravím, kontaktujte zubného lekára alebo dentálnu hygieničku alebo si pomôžte liečivými preparátmi ako sú zubné pasty, ústne vody, či gély... všetko podľa akútnosti. 

Starostlivosť o vaše zuby a ďasná je investíciou do vášho celkového zdravia. Oplatí sa to. 

OBCHODNÉ PODMIENKY

Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti B2B Slovakia s.r.o. - ZdravMed.sk

   

 

I. Základné ustanovenia

Tieto VOP upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy, kedy na jednej strane je spoločnosť B2B Slovakia s.r.o.., IČO 52855431, so sídlom Družby 71/76, 98701 Poltár, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica Vložka číslo:  37967/S ako predávajúci (ďalej len „predávajúci“ alebo „ZdravMed.sk“) a na strane druhej je kupujúci, ktorý môže byť aj spotrebiteľom (ďalej len „kupujúci“). Ďalšie informácie o predávajúcom sú uvedené na webovej stránke www.zdravmed.sk v sekcii „O nás“.

 
Kupujúcim podľa týchto VOP je fyzická osoba v postavení spotrebiteľa alebo podnikajúca fyzická osoba alebo právnická osoba.

Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.
 
Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 40/1964 Zb., Občiansky zákonník, ako aj súvisiacimi predpismi.
 
Podnikateľom sa rozumie:

  • osoba zapísaná v obchodnom registri,
  • osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
  • osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,
  • osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
Podnikateľom sa taktiež pre účely VOP rozumie ten, kto jedná v súlade s predchádzajúcou vetou v rámci svojej podnikateľskej činnosti. Ak uvedie Kupujúci v objednávke svoje identifikačné číslo (IČO), potom berie na vedomie, že pre neho platia pravidlá uvedené vo VOP pre podnikateľov.

Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim, ktorým je podnikateľ, výslovne neupravené týmito VOP ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi. V prípade akýchkoľvek rozdielov medzi VOP a individuálnou zmluvou, má prednosť text zmluvy.

 

Kupujúci vytvorením objednávky potvrdzuje, že sa pred uzatvorením zmluvy zoznámil s týmito VOP, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí Oznámenie pred uzatvorením kúpnej zmluvy pre Kupujúceho spotrebiteľa obsiahnutá v čl. II VOP, Reklamačný poriadok, Podmienky ochrany osobných údajov a dokument 

Kupujúci si je vedomý, že mu kúpou produktov, ktoré sú v obchodnej ponuke Predávajúceho, nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemných lôg či patentov Predávajúceho alebo ďalších zmluvných partnerov B2B Slovakia, ak nie je v konkrétnom prípade osobitnou zmluvou dohodnuté inak.

Kópiu VOP dostane Kupujúci ako prílohu potvrdenia objednávky na zadanú emailovú adresu. Faktúru obsahujúcu základné údaje zmluvy, vrátane účtenky podľa zákona o evidencii tržieb a daňového dokladu, dostane Kupujúci formou odkazu na stiahnutie Faktúry v elektronickej podobe, s čím Kupujúci súhlasí. Odkazy na uvedené listiny sú Kupujúcemu zaslané na emailovú adresu, ktorú Kupujúci uvedie pri objednávke, prípadne sú dostupné po prihlásení do používateľského profilu v sekcii Môj profil, podsekcii Moje nákupy. 

 

II. Oznámenie pred uzatvorením zmluvy pre Kupujúceho spotrebiteľa

ZdravMed.sk Kupujúcemu spotrebiteľovi oznamuje, že

  1. náklady na prostriedky komunikácie na diaľku sa nelíšia od základnej sadzby (v príp. internetového aj telefonického pripojenia podľa podmienok operátora Kupujúceho, ZdravMed si neúčtuje žiadne ďalšie poplatky, to sa netýka príp. zmluvnej prepravy);
  2. požaduje úhradu kúpnej ceny pred prevzatím plnenia Kupujúcim od Alzy, príp. povinnosť zaplatiť zálohu alebo obdobnú platbu týkajúci sa požiadaviek Kupujúceho na poskytnutie špecifických služieb, ak sa požadujú a sú poskytované;
  3. ZdravMed neuzatvára zmluvy, ktorej predmetom je opakované plnenie, ak takéto zmluvy sprostredkúva, najkratšiu dobu, po ktorú bude zmluva strany zaväzovať, oznamuje poskytovateľ daného plnenia, vrátane údajov o cene, alebo spôsobu jej určenia za zúčtovacie obdobie, ktorým je vždy jeden mesiac, ak je táto cena nemenná;
  4. ceny tovarov a služieb sú na webe prevádzkovanom ZdravMed uvádzané vrátane aj bez DPH, vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom, avšak náklady na dodanie tovaru alebo služby sa líšia podľa zvolenej metódy a poskytovateľov dopravy a spôsobu úhrady objednávky;
  5. Kupujúci spotrebiteľ má právo od zmluvy odstúpiť (ak nie je nižšie uvedené inak), a to v lehote 14 dní, ktorá plynie ak ide o
    1. kúpnu zmluvu odo dňa prevzatia tovaru,
    2. zmluvu, ktorá je predmetom je niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí, odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, alebo
    3. zmluvu, ktorej predmetom je pravidelná opakovaná dodávka tovaru, odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru
    pričom toto odstúpenie musí zaslať na adresu B2B Slovakia s.r.o, na e-mailovú adresu ZdravMed
  6. Kupujúci spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy:
    1. o poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
    2. predaji tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
    3. predaji tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
    4. predaji tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
    5. predaji tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,vrátane: dentálnych pomôcok, elektronických zubných kefiek, kozmetických prístrojov, žehličiek a kúlm na vlasy, holiacich strojčekov, zastrihávačov.
    6. predaji tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
    7. predaji alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,
    8. vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,
    9. predaji zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
    10. predaji periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
    11. o poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
    12. o poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučenýo tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
    13. v prípade, že predmetom kúpnej zmluvy je darčekový poukaz, ktorý bol spotrebiteľom vybratý z ochranného obalu (tj. napr. z obálky), tak v takomto prípade dochádza k zverejneniu tajného kódu, ktorý je týmto znehodnotený a spotrebovaný.
    14. V prípade dentálnych pomôcok,kozmetických pomôcok, ktoré boli akýmkoľvek spôsobom použité.
  7. V prípade odstúpenia od zmluvy, Kupujúci spotrebiteľ znáša náklady na vrátenie tovaru ZdravMed, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom bežnej pošty;
  8. zmluva, resp. príslušná faktúra, bude uložená v elektronickom archíve ZdravMed, pričom registrovaní užívatelia ZdravMed majú k týmto údajom tiež prístup vo svojom profile;
  9. spotrebiteľ môže uplatniť sťažnosť cez kontaktný formulár tu, príp. sa môže obrátiť so sťažnosťou na orgán dohľadu alebo štátneho dozoru;
  10. v prípade predobjednávky tovaru Kupujúcim je cena takéhoto tovaru len predbežná. Výsledná cena tovaru sa tak môže líšiť. O zmene ceny bude ZdravMed Kupujúceho informovať. Kúpna cena tovaru bude stanovená až po naskladnení tovaru internetovým obchodom ZdravMed. Prípadný rozdiel medzi zaplatenou predbežnú cenou a kúpnou cenou bude ZdravMed-om vrátený, alebo Kupujúcim doplatený pred dodaním tovaru, pokiaľ sa Kupujúci nerozhodne predobjednávku zrušiť. ZdravMed si pri tovare, ktoré možno predobjednať, vyhradzuje právo zmeniť termín dodania, a to aj opakovane. V prípade podstatnej zmeny termínu dodania (tj. 14 dní) má Kupujúci právo od zmluvy odstúpiť. Ak sa zmenia okolnosti, z ktorých ZdravMed vychádzalo v okamihu predobjednané tovaru Kupujúcim do tej miery, že na ZdravMed nebude možné rozumne požadovať, aby bola predobjednávkou viazaná, má ZdravMed právo predobjednávku zrušiť bez ďalšieho a následne o tom informovať Kupujúceho.
  11. jej kontaktnou emailovou adresu je info@zdravmed.sk

III. Kúpna zmluva

1. Uzavretie kúpnej zmluvy 
K vytvoreniu objednávky dôjde v okamihu, kedy Kupujúci vloží vybraný tovar, službu alebo elektronický obsah do košíka a odošle objednávku. Kupujúcemu môže pri uzatváraní zmluvy asistovať pracovník spoločnosti B2B Slovakia, či už telefonicky či v rámci emailovej objednávky. Do času kým Kupujúci potvrdí záväzne objednávku, môže meniť jak požadované plnenie v košíku, tak aj spôsob dopravy a spôsob úhrady. Kupujúci je povinný skontrolovať všetky údaje, ktoré pri vytváraní objednávky uviedol/zvolil. Kúpna zmluva je uzavretá potvrdením objednávky vytvorenej Kupujúcim zo strany spoločnosti B2B Slovakia s.r.o., pričom za prípadné chyby prenosu dát ZdravMed nenesie zodpovednosť. Uzavretie zmluvy ZdravMed bezodkladne potvrdí Kupujúcemu informatívnym emailom na Kupujúcim zadaný email.Prílohou potvrdenia je aktuálne znenie VOP a Reklamačného poriadku spoločnosti B2B Slovakia, s.r.o.. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť len na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov, ak tieto VOP neustanovujú inak.

V prípade, že si Kupujúci objedná v rámci jednej objednávky a/alebo jedného dňa tovar v celkovej hodnote presahujúcej 500,- Eur vrátane DPH, bude po ňom spoločnosžou B2B požadované prihlásenie do zákazníckeho profilu s tým, že z takto registrovaného profilu musela byť v minulosti uzatvorená aspoň jedna zmluva prostredníctvom e-shopu ZdravMed a táto zmluva nebola zo strany Kupujúceho predčasne ukončená. Ak nesplní Kupujúci vyššie uvedené podmienky, ZdravMed má právo jeho objednávku bez ďalšieho zrušiť.Kupujúci berie na vedomie, že v prípade, kedy je predmetom kúpy motorové vozidlo, nie je možné uzavrieť kúpnu zmluvu dištančným spôsobom. Za okamih uzatvorenia kúpnej zmluvy sa považuje podpis preberacieho protokolu Kupujúcim.Pokiaľ je s tovarom poskytovaný akýkoľvek darček, ktorý Kupujúci nevyužije, je Kupujúci povinný kontaktovať spoločnosť ZdravMed vopred a informovať ju, že o darček nemá záujem. V takomto prípade bude Kupujúcemu predaný tovar bez tohto darčeka. Pokiaľ sa tak nestane a Kupujúci prevezme tento darček, Kupujúci je v prípade odstúpenia od zmluvy povinný tento darček podľa čl. VIII VOP vrátiť.

Uzavretá zmluva je predávajúcim archivovaná po dobu najmenej piatich rokov od jej uzavretia, najdlhšie však na dobu podľa príslušných právnych predpisov, za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy sú zrejmé z týchto VOP, kde je tento proces zrozumiteľne popísaný.

2. Dodanie predmetu kúpy

Kúpnou zmluvou sa Zdravmed zaväzuje, že Kupujúcemu odovzdá tovar, ktorý je predmetom kúpy, a umožní mu nadobudnúť vlastnícke právo k nemu, a Kupujúci sa zaväzuje, že vec prevezme a zaplatí spoločnosti

ZdravMed si vyhradzuje vlastnícke právo k tovaru, a preto sa Kupujúci stane vlastníkom až po úplnom zaplatení kúpnej ceny. 

ZdravMed Kupujúcemu odovzdá tovar, i doklady, ktoré sa k tovaru vzťahujú, a umožní Kupujúcemu nadobudnúť vlastníckeho práva k tovaru v súlade so zmluvou.

ZdravMed splní povinnosť odovzdať tovar Kupujúcemu, ak mu umožní nakladať s tovarom v mieste plnenia a včas mu to oznámi.

Ak má ZdravMed tovar odoslať, odovzdá tovar kupujúcemu podnikateľovi odovzdaním prvému dopravcovi k preprave pre kupujúceho a umožní kupujúcemu uplatniť práva z prepravnej zmluvy voči dopravcovi, predávajúci odovzdá kupujúcemu – spotrebiteľovi v momente keď mu tovar odovzdá dopravca.

ZdravMed odovzdá kupujúcemu tovar v dojednanom množstve, akosti a prevedení.

Ak nie je dojednané, ako ma byť tovar zabalený, predávajúci tovar zabalí podľa zvyklostí; ak nie sú zvyklosti, potom spôsobom potrebným pre uchovanie tovaru a jeho ochranu. Rovnakým spôsobom zaobstará predávajúci tovar pre prepravu.

S ohľadom na minimalizáciu vzniku škôd a zaisteniu bezproblémového zásobovania si predávajúci vyhradzuje právo odoslať tovar kupujúcemu, ktorý si v rámci jednej objednávky a/alebo jedného dňa objednal tovar za celkovou hodnotu presahujúcu 500,- Euro vrátane DPH, až po úplnej úhrade celkovej kúpnej ceny. Akonáhle kupujúci uhradí celkovú kúpnu cenu zakúpeného tovaru, predávajúci urobí expedíciu v súlade s požiadavkami kupujúceho stanovenými v objednávke.

3. Prechod nebezpečenstva škody

Vec má vadu, ak nemá dojednané vlastnosti. Za vadu sa považuje aj plnenie inej veci a vady v dokladoch nevyhnutných pre užívanie veci. Právo Kupujúceho z vadného plnenia zakladá vada, ktorú má vec pri prechode nebezpečenstva škody na Kupujúceho, hoci sa prejaví až neskôr. Právo Kupujúceho založí aj neskôr vzniknutá vada, ktorú ZdravMed spôsobila porušením svojej povinnosti. Kupujúci vec podľa možnosti prehliadne čo najskôr po prechode nebezpečenstva škody na veci a presvedčí sa o jej vlastnostiach a množstve. O prípadných zistených vadách a nedostatkoch je povinný ZdravMed bez zbytočného odkladu informovať. Nebezpečenstvo škody prechádza na Kupujúceho prevzatím veci. Ten istý následok má, ak neprevezme Kupujúci vec, hoci mu s ňou Zdravmed umožnil nakladať. Škoda na veci, vzniknutá po prechode nebezpečenstva škody na veci na Kupujúceho, nemá vplyv na jeho povinnosť zaplatiť kúpnu cenu, ibaže ZdravMed škodu spôsobil porušením svojej povinnosti. Omeškaním Kupujúceho s prevzatím veci vzniká ZdravMed právo vec po predchádzajúcom upozornení Kupujúceho vhodným spôsobom predať potom, čo Kupujúcemu poskytla dodatočnú primeranú lehotu k prevzatiu. To platí aj vtedy, ak Kupujúci je v omeškaní s platením, ktorým je odovzdanie veci podmienené.

4. Zodpovednosť ZdravMed

ZdravMed zodpovedá Kupujúcemu, že vec pri prevzatí nemá vady. Najmä ZdravMed zodpovedá Kupujúcemu, že v dobe, kedy Kupujúci vec prevzal,

 

  1. má vec vlastnosti, ktoré si strany dojednali, a ak chýba toto dojednanie, že má také vlastnosti, ktoré ZdravMed alebo výrobca popísal alebo ktoré Kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy nimi vykonanej;
  2. sa vec hodí k účelu, ktorý pre jej použitie ZdravMed uvádza alebo ku ktorému sa vec tohoto druhu obvykle používa;
  3. je vec v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti; a
  4. vec vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
  5. ak sa prejaví vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že vec bola vadná už pri prevzatí.
  6. Kupujúci je oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v dobe dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia, ak nie je uvedené inak, to sa však netýka:
    1. veci predávanej za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná;
    2. na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním;
    3. pri použitej veci na vadu zodpovedajúcej miere používania alebo opotrebenia, ktorú vec mala pri prevzatí Kupujúcim; alebo
    4. ak to vyplýva z povahy veci.
    5. pri spotrebnom tovare (napr. kozmetika, drogistické výrobky apod.) je 

Kupujúci oprávnený uplatniť právo z vady do dvadsiatich štyroch (24) mesiacov, ak nie je však na tovare uvedený dátum spotreby, v takom prípade sa lehota skráti len do dátumu vyznačeného na obale tovaru.Spotrebiteľ berie na vedomie skutočnosť, že ak je spoločne s tovarom poskytovaný aj darček, je možné uplatniť právo z vady do 24 mesiacov len pri predávanom tovare, ale nie pri darčeku poskytnutom spoločne s tovarom. Pri týchto darčekoch smie spotrebiteľ uplatniť práva z vadného plnenia len do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Podnikateľ nie je oprávnený pri darčeku uplatniť práva z vadného plnenia. Jednotlivé lehoty bližšie upravuje Reklamačný poriadok. Pre Kupujúceho podnikateľa môže byť lehota pre uplatnenie práv z vadného plnenia upravená odlišne, ak je to u daného typu tovaru výslovne uvedené, takto uvedená lehota má prednosť. Tovar je v takom prípade označený nasledovne. Právo z vadného plnenia Kupujúcemu neprináleží, pokiaľ Kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo pokiaľ Kupujúci vadu sám spôsobil. Ak má vec vadu, z nej je ZdravMed zaviazané, a ak sa jedná o vec predávanú za nižšiu cenu alebo o vec použitú, má Kupujúci miesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu.

5. Podstatné porušenie zmluvy

Ak sa vada vyskytne v uvedenej lehote a ak je vadné plnenie podstatným porušením zmluvy, má kupujúci právo:

  1. na odstránenie vady dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané, ale ak sa vada týka len súčasti veci, môže Kupujúci požadovať len výmenu súčasti; ak to nie je možné, môže odstúpiť od zmluvy. Ak je to však vzhľadom k povahe vady neúmerné, najmä ak možno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, má Kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady;
  2. na odstránenie vady opravou veci,
  3. na primeranú zľavu z kúpnej ceny, alebo
  4. odstúpiť od zmluvy.

Kupujúci oznámi Zdravmed-u, aké právo si zvolil, pri oznámení vady, alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Vykonanú voľbu nemôže Kupujúci zmeniť bez súhlasu ZdravMed-u; to neplatí, ak žiadal Kupujúci opravu vady, ktorá sa ukáže ako neopraviteľná. Ak ZdravMed neodstráni vady v primeranej lehote alebo ak oznámi Kupujúcemu, že vady neodstráni, môže Kupujúci požadovať namiesto odstránenia vady primeranú zľavu z kúpnej ceny, alebo môže od zmluvy odstúpiť.

Ak si Kupujúci nezvolí svoje právo včas, má práva ako v prípade nepodstatného porušenia zmluvy - viď nižšie. Kupujúci-spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu ZdravMed nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že ZdravMed nenapraví v primeranom čase, alebo že by zaistenie nápravy spotrebiteľovi pôsobilo značné ťažkosti.

6. Nepodstatné porušenie zmluvy

Ak je chybné plnenie nepodstatným porušením zmluvy, má Kupujúci právo na odstránenie chyby, alebo na primeranú zľavu z kúpnej ceny. Pokiaľ Kupujúci neuplatní právo na zľavu z kúpnej ceny alebo neodstúpi od zmluvy, môže ZdravMed dodať to, čo chýba, alebo odstrániť právnu vadu. Iné vady môže ZdravMed odstrániť podľa svojej voľby opravou veci alebo dodaním novej veci. Ak ZdravMed neodstráni vadu veci včas alebo vadu veci odmietne odstrániť, môže Kupujúci požadovať zľavu z kúpnej ceny, alebo môže od zmluvy odstúpiť. Vykonanú voľbu nemôže Kupujúci zmeniť bez súhlasu ZdravMed-u.

7. Porušenie zmluvy všeobecne

Právo na dodanie novej veci, alebo výmenu súčasti má Kupujúci aj v prípade odstrániteľnej vady, ak nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave (tretia reklamácie rovnakej vady) alebo pre väčší počet vád (aspoň 3 vady súčasne). V takom prípade má Kupujúci - spotrebiteľ aj právo od zmluvy odstúpiť. Pri dodaní nové veci vráti Kupujúci ZdravMed-u na jeho náklady vec pôvodne dodanú (vrátane všetkého dodaného príslušenstva). Ak Kupujúci neoznámil vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ju mohol pri včasnej prehliadke a náležitej starostlivosť zistiť, súd mu právo z chybného plnenia neprizná. Ak sa jedná o skrytú vadu, platí to isté, ak nebola vada oznámená bez zbytočného odkladu po tom, čo ju Kupujúci mohol pri dostatočnej starostlivosti zistiť, najneskôr však do dvoch rokov po odovzdaní veci.

8. Záruka za akosť

Zárukou za akosť sa ZdravMed zaväzuje, že vec bude po určitú dobu spôsobilá na obvyklé použitie alebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tieto účinky má aj uvedenie záručnej doby alebo doby použiteľnosti veci na obale alebo v reklame. Záruka môže byť poskytnutá aj na jednotlivú súčasť veci. Záručná doba plynie od odovzdania veci Kupujúcemu; ak bola vec podľa zmluvy odoslaná, plynie od dodania veci do miesta určenia. Ak má kúpenú vec uviesť do prevádzky niekto iný ako ZdravMed, plynie záručná doba až odo dňa uvedenia veci do prevádzky, ak Kupujúci objednal uvedenie do prevádzky od ZdravMed-u spolu s vecou či najneskôr do troch týždňov od prevzatia veci a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť. Kupujúci nemá právo zo záruky, ak vadu spôsobila po prechode nebezpečenstva škody na veci na Kupujúceho vonkajšiu udalosť.

 

13. Následný predaj zakúpenej veci

Ak Kupujúci vec zakúpenú od ZdravMed-u predá, daruje alebo inak prevedie do vlastníctva inej osoby, tak je povinný o tom ZdravMed informovať. Ak nebude o tom Kupujúci ZdravMed informovať, považuje ZdravMed tohto Kupujúceho stále za vlastníka danej veci a za osobu, ktoré patria práva z chybného plnenia.

 

IV. Bezpečnosť a ochrana informácií

 

V. Prevádzková doba

Zákaznícky servis: od 08:00 do 16:00 každý pracovný deň

V prípade výpadku informačného systému alebo zásahu vyššej moci predávajúci nenesie zodpovednosť za nedodržanie prevádzkovej doby e-shopu.

 

 

VI. Ceny

Všetky ceny sú zmluvné. V on-line e-shope sú vždy aktuálne a platné ceny. Ceny sú konečné, tzn. vrátane DPH, príp. všetkých ďalších daní a poplatkov, ktoré musí spotrebiteľ pre získanie tovaru zaplatiť, to sa netýka prípadných poplatkov za dopravné a pod., ktoré sú uvádzané až v rámci tzv. nákupného košíku a ich výška sa odvíja od voľby Kupujúceho.

Ceny uvedené pri jednotlivých produktoch sú konečné, t.j. vrátane DPH, príp. všetkých ďalších daní a poplatkov, ktoré musí Kupujúci pre získanie tovaru zaplatiť, to sa však netýka prípadných poplatkov za dopravné, dobierku a nákladov na komunikačné prostriedky na diaľku, ktoré sú uvádzané až v rámci tzv. nákupného košíka a ich výška sa odvíja od voľby Kupujúceho.

Kupujúci berie na vedomie, že môžu nastať prípady, kedy nedôjde k uzatvoreniu zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim, a to hlavne v prípade, kedy kupujúci objedná tovar za cenu zverejnenú omylom v dôsledku chyby interného informačného systému ZdravMed či pochybeniu personálu ZdravMed. V takom prípade je ZdravMed oprávnená od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to aj potom, čo Kupujúci obdržal e-mail potvrdzujúci jeho objednávku, o čom ZdravMed bez zbytočného odkladu Kupujúceho informuje. Príklady, kedy môže dôjsť k chybne zverejnenej cene sú najmä nasledujúce:

  • cena tovaru je na prvý pohľad nesprávna (napr. nezohľadňuje nákupnú cenu či obvyklú cenu tovaru);
  • u ceny tovaru chýba alebo je navyše jedna či viac číslic;
  • zľava na tovaru presahuje viac ako 50%, bez toho aby tovar bol súčasťou zvláštnej marketingovej kampane či výpredajovej akcie označenej špeciálnym symbolom a inzerujúcim zodpovedajúcej výške zľavy.

ZdravMed upozorňuje, že informačný systém ZdravMed-u uvádza aj u tovaru so zjavne chybnou cenou automaticky informáciu, že sa jedná o tovar zlacnený, resp. tovar vo výpredaji a pod. V prípade pochybností, či je tovar skutočne zlacnený alebo či ide o zjavnú chybu v cene tovaru je preto Kupujúci povinný kontaktovať ZdravMed a informáciu o správnosti ceny si overiť.

ZdravMed má záujem informovať Kupujúceho čo nepresnejšie o skutočnej výške zliav tovaru/služieb ponúkaných na jej prevádzkovanom e-shope. Pôvodná cena znamená najnižšiu cenu, za ktorú predmetný tovar/službu/ ZdravMed ponúkala na svojom e-shopu za 30 dní predchádzajúcich 1. dňu v danom kalendárnom mesiaci, a to bez zohľadnenia všetkých možných bonusov, marketingových kampaní na podporu predaja a iných zľavových akcií či cenových zvýhodnení. Navyše v prípade, že je tovar/služba zaradený do zľavovej kampane so samostatnými podmienkami kampane, v ktorej je zľava poskytovaná automaticky (napr. Black Friday, Letný výpredaj), potom je pôvodná cena znovu vypočítaná za obdobie 30 dní bezprostredne predchádzajúcich dňu zarazenie predmetného tovaru/služby/ do takej kampane.

Zdravmed si vyhradzuje právo prehlásiť kúpnu zmluvu za neplatne uzatvorenú, pokiaľ došlo k zneužitiu osobných údajov, zneužitiu platobnej karty a podobne, alebo z dôvodu zásahu správneho či súdneho orgánu. O takomto postupe bude Kupujúci informovaný.

Ďalej si ZdravMed vyhradzuje právo prehlásiť kúpnu zmluvu za neplatne uzatvorenú, pokiaľ dôjde k neoprávnenému použitiu zľavového alebo obdobného poukazu v rozpore s jeho podmienkami. Spravidla ide o prípady, keď:

  • zľavový poukaz je použitý na iný tovar, pre ktorý bol určený;
  • zľavový poukaz je použitý v spojení s inou zľavou, a to aj napriek tomu, že sčítanie týchto zliav nebolo vyslovene zakázané;
  • zľavový poukaz je použitý na nákup, ktorý nedosahuje minimálnej stanovenej ceny;
  • ZdravMed zistí, že zľavový poukaz bol už použitý.

Kupujúci berie na vedomie, že v uvedených prípadoch nemôže kúpna zmluva platne vzniknúť, a zároveň Kupujúci berie na vedomie, že je ZdravMed oprávnená požadovať mimo iné bezdôvodné obohatenie.

ZdravMed môže ponúkať vybrané produkty Kupujúcim podnikateľom za zvýhodnené ceny. Potom, čo sa Kupujúci Podnikateľ prihlási do svojho užívateľského účtu, zobrazia sa mu zvýhodnené ceny. Vybrané produkty, na ktoré ZdravMed poskytuje zvýhodnenú cenu sú v ponuke na e-shope špeciálne označené.

 

VII. Objednávanie

Objednávať je možné nasledujúcimi spôsobmi:

  1. prostredníctvom elektronického obchodu ZdravMed-u (ďalej len „e-shop“);
  2. elektronickou poštou na adrese info@zdravmed.sk
  3. telefonicky

Zdravmed odporúča Kupujúcemu vykonať objednávky cez e-shop prostredníctvom registrovaného profilu Kupujúceho na ZdravMed. V prípade verejného prístupu k internetu ďalej odporúča Kupujúcemu odhlásiť sa zo svojho profilu po vykonaní objednávky.

Kupujúci bude o predpokladanom čase doručenia objednaného tovaru informovaný prostredníctvom e-mailu. Dĺžka doručovania objednaného tovaru a cena dopravy je závislá na spôsobe dopravy, ktorú si Kupujúci zvolí v druhom kroku objednávky v rámci svojho košíka. Kupujúci berie na vedomie, že predpokladaný čas doručenia sa môže zmeniť v závislosti na logistických možnostiach ZdravMedu a /alebo jej dopravcov, o čom bude ZdravMed Kupujúceho bezodkladne informovať.

VII. Odstúpenie od zmluvy

ZdravMed Kupujúcemu odporúča, aby si pred odstúpením od zmluvy ohľadom prístroja či zariadenia, na ktorom má svoje osobné dáta, tieto dáta zálohoval, a potom ich z tohto prístroja zmazal.

1. Odstúpenie od zmluvy kupujúcim, ktorým je spotrebiteľ

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy v lehote 14 dní. Lehota podľa prvej vety plynie odo dňa uzavretia zmluvy, ak ide o:

  1. kúpnu zmluvu, odo dňa prevzatia tovaru;

     

Formulár na odstupenie od zmluvy ZdravMed zasiela v potvrdzujúcim emaile hneď po dokončení objednávky

Odstúpenie a tovar zasielajte na adresu:

B2B Slovakia s.r.o.

Držby 71/76, 98701 Poltár

Tovar by mal kupujúci spotrebiteľ vrátiť najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal. 

Pokiaľ sa jedná o spotrebný tovar (napr. kozmetika, drogistické výrobky a pod.) alebo tovar, ktoré povaha s hladiska hygienických dôvodov neumožňuje použitie iným zákazníkom(dentálne pomôcky, elektornické kefky, kozmetické prístroje, kulmy na vlasy, žehličky na vlasy, zastrihávače, holiace strojčeky) potom je možné od zmluvy odstúpiť, iba pokiaľ kupujúci dodá tovar nepoškodený a nepoužitý v neporušenom originálnom balení.Ak sa rozhodne Kupujúci pre odstúpenie v uvedenej lehote, odporúčame pre urýchlenie vybavenie odstúpenia tovar doručiť na adresu predávajúceho spolu s priloženým sprievodným listom s prípadným dôvodom odstúpenia od kúpnej zmluvy (nie je podmienkou), s číslom nákupného dokladu a uvedeným číslom bankového účtu.

Kupujúci spotrebiteľ zodpovedá ZdravMed-u len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti.

V prípade preplatenia dobropisu v hotovosti môže ZdravMed požadovať predloženie identifikačného preukazu (OP alebo cestovný pas), a to za účelom predchádzania vzniku škôd a zamedzenia legalizácie príjmu pochádzajúcich z trestnej činnosti. Bez predloženia niektorého z týchto dokladov môže ZdravMed odmietnuť vyplatiť peňažné prostriedky. Ak odstúpi Kupujúci spotrebiteľ od zmluvy, ZdravMed mu vráti bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, všetky peňažné prostriedky, ktoré od neho na základe zmluvy prijala, rovnakým spôsobom. Ak má ZdravMed nárok na náhradu za zníženie hodnoty tovaru, bude táto započítaná na pohľadávku Kupujúceho spotrebiteľa na vrátenie kúpnej ceny.

Ak odstúpi Kupujúci spotrebiteľ od zmluvy, ZdravMed však nie je povinná vrátiť prijaté peňažné prostriedky spotrebiteľovi skôr, než jej Kupujúci spotrebiteľ tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar ZdravMed-u odoslal. Kupujúci spotrebiteľ je povinný vrátiť ZdravMed-u tovar bez zbytočného odkladu po odstúpení od zmluvy, najneskôr však do 14 dní.

Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi ZdravMed-om a Kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitiu práva odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní, darovacia zmluva stráca účinnosť a spotrebiteľ je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť aj s ním súvisiace poskytnuté darčeky vrátane všetkého, o čo sa obohatil. V prípade, že tieto darčeky nebudú vrátené späť, budú tieto hodnoty chápané ako bezdôvodné obohatenie Kupujúceho spotrebiteľa. Ak nie je vydanie predmetu bezdôvodného obohatenia možné, má ZdravMed právo na peňažnú náhradu vo výške obvyklej ceny. V prípade odstúpenia od darovacej zmluvy nezaniká kúpna zmluva a zmluvy sú z tohto hľadiska posudzované samostatne.

Spotrebiteľ berie na vedomie, že ak odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

2. Odstúpenie od zmluvy podnikateľom a v ostatných prípadoch

Kupujúcemu podnikateľovi môže byť zo strany ZdravMed-u umožnené od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní odstúpiť. V prípade, že je hodnota zakúpeného tovaru vyššia ako 1860 EUR vrátane DPH , nie je takéto odstúpenie od zmluvy vôbec možné.

Ak bude umožnené Kupujúcemu podnikateľovi odstúpiť od kúpnej zmluvy, potom tento berie na vedomie, že vrátená kúpna cena môže byť ponížená o to, o čo sa znížila hodnota tovaru.

Ak bude umožnené Kupujúcemu podnikateľovi odstúpenie od kúpnej zmluvy v lehote štrnástich dní a vrátenie tovaru nebude v originálnom obale vrátane všetkých jeho častí a príslušenstva, tak Kupujúci berie na vedomie, že ZdravMed si vyhradzuje právo takéhoto vrátenia spoplatniť a to takou čiastkou, ktorá ZdravMed-u vykompenzuje náklady, ktoré sú nevyhnutne vynaložiť pre znovuuvedenie tovaru do predaja.

Náhrada za zníženie hodnoty tovaru či náhrada nákladov na znovuuvedenie tovaru do predaja bude započítaná na vrátenú kúpnu cenu Kupujúcemu podnikateľovi. Kupujúci podnikateľ nemôže odstúpiť od zmluvy z dôvodu výskytu vady, ani požadovať dodanie novej veci, ak nemôže vec vrátiť v tom stave, v akom ju obdržal. To neplatí,

  1. ak došlo ku zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady veci;
  2. ak Kupujúci použil vec ešte pred objavením vady;
  3. ak Kupujúci spôsobil nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave svojim jednaním alebo opomenutím, alebo
  4. ak Kupujúci predal vec ešte pred objavením vady, ak ju spotreboval, alebo ak vec pozmenil pri obvyklom použití, ak sa stalo tak len sčasti a ZdravMed umožní Kupujúcemu podnikateľovi odstúpiť od zmluvy, vráti Kupujúci ZdravMed-u čo ešte vrátiť môže, a dá náhradu vo výške, v akej mal z použití veci prospech.
  5. Ak Kupujúci podnikateľ neoznámil vadu veci včas, stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

3. Odstúpenie od zmluvy ZdravMedom v prípade chyby ceny tovaru

Mimo prípadov stanovených zákonom je ZdravMed oprávnená odstúpiť od zmluvy v prípade zjavnej chyby v cene tovaru. Odstúpiť od zmluvy podľa tohoto bodu je možné do 14 dní odo dňa nasledujúceho po dni uzatvorenia kúpnej zmluvy medzi Kupujúcim a ZdravMedom tak, že ZdravMed Kupujúcemu stornuje objednávku alebo mu i dá iným spôsobom najavo, že od zmluvy odstupuje.

Pokiaľ Kupujúci zaplatil aspoň časť kúpnej ceny tovaru, budeme mu táto čiastka prevedená späť na jeho bankový účet najneskôr do 14 dní odo dňa nasledujúceho po dni odstúpenia od zmluvy zo strany ZdravMed-u.

 

IX. Platobné podmienky

ZdravMed akceptuje tieto platobné metódy: Konkrétne podmienky použitia platobnej metódy sú popísané v odkaze.: 

Tovar zostáva do úplného zaplatenia kúpnej ceny vo vlastníctve ZdravMed-u, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru kupujúcim. Zdravmed si vyhradzuje právo ponúknuť Kupujúcemu len vybrané spôsoby platby podľa vlastného uváženia.

Vrátenie peňazí

V prípade, že Kupujúci odstúpi od uzavretej zmluvy so ZdravMed-om alebo ak budú Kupujúcemu vrátené peňažné prostriedky z iného dôvodu, ZdravMed vráti Kupujúcemu peňažné prostriedky, ktoré od neho prijala na základe zmluvy rovnakým spôsobom. Kupujúci je zodpovedný za správnosť údajov pre vrátenie peňažných prostriedkov, ktoré poskytne ZdravMed-u v prípade, že nie je možné peňažné prostriedky vrátiť rovnakým spôsobom, akým bola prevedená platba za objednávku (napr. zákazník platil v hotovosti nkuriérovi, došlo k exspirácii platobnej karty zákazníka a ZdravMed nemá k dispozícii iné platobné údaje Kupujúceho), či v prípade, kedy ZdravMed na základe vlastného uváženia vyhovie požiadavke Kupujúceho na zmenu spôsobu vrátenia peňažných prostriedkov.

X. Dodacie podmienky

1. Spôsoby dodania

ZdravMed zaisťuje či sprostredkováva rôzne spôsoby dodania/dopravy podľa aktuálnej dostupnosti jednotlivých služieb a s ohľadom na kapacitu a príjazdovej možnosti. V prípade zásahu vyššej moci či výpadku informačného systému ZdravMed nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie tovaru. Všetky ponúknuté spôsoby dopravy, ich aktuálne podmienky a ceny nájdete TU.

 

Kupujúci je povinný bezprostredne pri prevzatí tovaru prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu info@zdravmed.sk spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.

XI. Záverečné ustanovenia

Vzťahy a prípadné spory, ktoré vzniknú na základe zmluvy, budú riešené výhradne podľa práva Slovenskej republiky a budú riešené príslušnými súdmi Slovenskej republiky. Dohovor OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru (CISG) sa v súlade s čl. 6 tohto dohovoru neuplatní.

Prípadné spory medzi ZdravMed-om a Kupujúcim je možné riešiť taktiež mimosúdnou cestou. V takomto prípade kupujúci - spotrebiteľ môže kontaktovať subjekt mimosúdneho riešenia sporov, ktorým je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia alebo spor riešiť prostredníctvom k tomu určenej ODR platformy. Predávajúci odporúča Kupujúcemu najskôr využiť kontakt na ZdravMed pre vyriešenie vzniknutej situácie skôr ako bude pristúpené k mimosúdnemu riešeniu sporu.

Tieto Všeobecné obchodné podmienky vrátane jej súčastí sú platné a účinné od 01.03.2022. ZdravMed si vyhradzuje právo jednostranne zmeniť VOP bez predchádzajúceho upozornenia.

Novinky z nášho blogu

Ústna sprcha – užitočný pomocník pre dosiahnutie zdravých zubov a ďasien (prvé zoznámenie)
30.03.2023
Ústna sprcha – užitočný pomocník pre dosiahnutie zdravých zubov a ďasien (prvé zoznámenie)
Počuli ste už o ústnej sprche? Pripravíme vam niekoľko článkov vďaka ktorým Vás podrobne s týmto veľmi účinným pomocníkom zoznámime čítať celé
6 tipov ako sa správne starať o elektronickú zubnú kefku
21.03.2023
6 tipov ako sa správne starať o elektronickú zubnú kefku
Zvyšky pasty, správne nabíjanie, vodný kameň, baktérie a mnoho ďalších okolností, ktorým je vystavená Vaša elktronická zubná kefka. Ak chcete aby vám ... čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Kde nás nájdete

Kontakty
Petra
Petra
(Po-Pia, 8-16 hod.)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk